26. 1. 2020

5 tipů, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti webu

Nezáleží na tom, jestli jen píšete blog, prodáváte produkty nebo nabízíte služby. Online propagace a návštěvnost webových stránek je klíčová pro úspěch v tom, co děláte. Jak zjistit návštěvnost webu se dozvíte u SEOlight.cz. Dnes se ale podíváme na to, jak můžete dosáhnout zvýšení návštěvnosti svých stránek snadno a za málo peněz.
 procházení webových stránek

Poutavý obsah je základ

Bez zajímavého a hlavně přínosného obsahu se neobejdete. Jestli budete psát neustále o ničem, lidé to nebudou číst a nebudou se vracet. Tvořte články, které budou plné informací a zároveň se budou dobře číst. Doplňte je krásnými obrázky a vytvářejte videa. Jednoduše jakýkoli obsah, který zaujme. Vždy si ale musíte dát záležet na formátu. Není-li to vaše silná stránka, svěřte se copywriterovi.
 

Sdílejte se na sociálních sítích

Ne všechny typy sociálních sítích jsou vhodné pro každý projekt. Prodej věcí pro děti půjde lépe na Instagramu, pro technické produkty či zajímavosti je zase lepší Twitter apod. Najdete síť, která bude nejlépe odpovídat tomu, co nabízíte a začněte sdílet, co děláte a jak. Věřte, že lidi to vážně zajímá.muž pracuje na notebooku
 

Externí linkbuilding

Zpětné odkazyjsou dnes již nutností. Získáte je publikací obsahu na relevantní stránky, které se zabývají podobným tématem jako vy. Přidávat je můžete také do komentářů pod článek, který s tím vaším souvisí apod. Zapomeňte ale na bezmyšlenkovité dávání odkazů do komentářů kamkoli.
 

Diskutujte s potenciálními zákazníky

Podívejte do odborných poraden, anebo na facebookové skupiny o podobném tématu. Reagujte na příspěvky a diskutujte s lidmi, kteří se zajímají o stejné či podobné věci. Budete-li schopní lidem poradit a pomoci, rádi se na vás znovu obrátí, navštíví váš web a nejspíš i nakoupí, co nabízíte.
 

Nezapomínejte na SEO

Optimalizace pro vyhledávače je důležitým aspektem, na který nesmíte zapomenout bez ohledu na to, co nabízíte a komu. Vyhledávaná klíčová slova se neustále mění, stejně jako preference zákazníků nebo SEO trendy. Zůstaňte v obraze a přizpůsobujte se tomu, co je aktuální.

written by - Posted in Web